nuffnang

Saturday, September 18, 2010

tekad baru!!!

sudah lama sangat aku tak berblog..memang agak terbiar aje..aku minat sangat bce blog orang lain.tapi bila je time nak update blog sendiri memang ler malas.ngn nak ltk pic..nak tulis lg.tapi selepas mendapat kesedaran dari pemblogger2 yg tegar dan berjaya aku pk mcm nak cbe gak r kan..

so, untuk permulaan, aku ltk jeah cte yg dah lepas2 tp still new bg aku..arini aku nak story pasal konvo aku yang dah hampir sebulan berlalu.memang sudah agak basi.tp sebab xpenah show pic kat cni so aku letak gak r kn.

hadap jeah pic2 kat bwh.yg bju purple time aku hi-tea kat hotel.majlis nie a day before my graduation day.yg purple+merah hati time konvo..so layan jeah k..


~pic ngn para lecturer..tq smue..~






~aku ngn sijil dean list..alhamdulillah dapat lg.


~pic aku ngn B..tq B, spend time konvo nie ngn my family..luv u la..hehehe~

No comments: