nuffnang

Thursday, February 16, 2012

workout babe!!

salam,

relax2 jap, tension ngadap kerja aje. so, juz nak share pe yang aku amalkan untuk diet sekarang. Yup, I'm on diet. Tapi tak elok sangat kot pe yang aku praktikkan nie. de yang ok boleh je nak ikut, tapi amalan yang tak ok jangan follow plak.

Ok, pagi-pagi after subuh biasanya aku akan tido semula. Konon-konon tak cukup ler tido lagikn. tapi sekarang alhamdulillah, sejak nak berubah nie aku dah start tak tido after subuh. harap dapat diteruskan amalan nie. so apa yang aku wat time after subuh sehingga before aku gerak p fakulti?!! nie yang aku nak share,lately nie aku pagi-pagi mula dah wat exercise. disamping nak kurus, nie jugak nak tingkatkan stamina aku yang overly teruk nie.sikit-sikit nak pitam.geram tol.hope after this lebih sihat r badan aku eh. aku wat cardio dance. juz download kat youtube and ikut jeah instructor dalam video tu wat. sekarang masih keras-keras r badan. belum dapat lentur-lentur macam orang dalam video lagi. gila r seksi gaya tarian dieorg. aku yang pompuan nie tengok pun rasa seksi..hehehe.(selain tu boleh blaja menari seksi-seksi sikit..hua3)..

selain wat exercise nie, aku gak tak makan malam. makan berat sekali je sehari iaitu time lunch. pagi breakfast biasanya dengan 2 keping biskut peanut butter. malam biasanya tak makan. if lapar sangat aku wat r instant nestum 3 in 1. if lapar gila pun aku juz wat megi..ish2,nie tak patut ikut r kn.

hope dapat teruskan berdiet nie coz aku ingat nak turunkan sikit je lagi berat badan. if boleh kurang 2kg lagi pun dah cukup..chaiyuk2!!


No comments: